8. března 2011

Day 4 - A Film You Watch to Feel Down

Stejně jako SaM mi tohle přijde tak trochu jako nesmysl. Nedívám se na filmy proto, abych si dobrovolně zkazila náladu. :) To spíš právě naopak. A i v dalším ohledu jsem na tom stejně. Měla jsem totiž původně v plánu dát sem The Pianist. Ten film mám moc ráda, ale koukám na něj tak jednou do roka, protože pak mám několik dalších týdnů depku jako blázen. Vždycky, když procházím svoje DVD, chvíli koukám na jeho obal a většinou ho pak odložím, ale sem tam přijde chvíle, kdy si ho ráda pustím.
Asi před pěti vteřinami jsem si ovšem tenhle nápad rozmyslela. Vyberu něco jiného, co jsem viděla jednou v životě a ještě proti své vůli (tohle nemělo vliv na výsledné pocity a názor). Kdybych se chtěla cítit opravdu blbě, pustím si ho. Zároveň vím, že k tomuhle nedojde, opravdu ho už nechci vidět. Je mi z něj zle fyzicky i psychicky (i když se Mel snažil a asi to myslel dobře...). A tím filmem je The Passion of the Christ.


Žádné komentáře:

Okomentovat