9. března 2011

Day 5 - A Film That Reminds You of Someone

Původně jsem se hrozně bála, abych na tomhle neztroskotala. Pokud mám s někým spojené filmy, je to s těmi, kteří v nich hrají. :D Ale už před pár dny jsem si na něco vzpomněla. Na film, který jsem viděla před strašně moc lety, to mi mohlo být tak... třináct zhruba. Byla to ta "doba Titanicu", kdy jsem já, a všichni kolem mě, milovala Leonarda Di Capria. A tak jsme si jednou zašly do videopůjčovny, pak se usadily v obývacím pokoji jedné z nás a koukaly na Romeo + Juliet.
Zrovna na tenhle den jsem si vzpomněla proto, že tenkrát asi někdo prohodil něco vtipného, takže mně a pár dalším závěrečná srdcervoucí scéna (kdy Romeo najde "mrtvou" Julii a rozhodne se také zabít) přišla neskutečně komická a řehtaly jsme se na celé kolo. Druhá část naší partičky to nesla s těžkým srdcem a dokonce jsme si vysloužily pár nelichotivých označení. :D Jo, byl to prostě jeden z těch prima bezstarostných dětských dnů...
Musím říct, že nedávno jsem ten film viděla znovu a už takové kouzlo jako před lety neměl. Proto bych tenhle den chtěla věnovat všem, které tam tehdy byly spolu se mnou, ať už se smály, mračily nebo plakaly. :)

Žádné komentáře:

Okomentovat