7. března 2011

Blue Valentine

Režie: Derek Cianfrance
Odkaz: http://www.csfd.cz/film/269398-blue-valentine/

Už zase čumím na něco úplně jiného, než jsem měla v plánu. Na co si dělám seznamy filmů, které chci vidět, když stejně vždycky koukám na to, co se právě namane? Ale to je fuk... S Blue Valentine to jaksi nemá nic společného.
Kdybych měla tenhle film zhodnotit ve zkratce, řekla bych skvělé herecké výkony, ale snímek jako celek... nevím. Fakt nevím, jsem na rozcestí mezi dobrý a špatný a netuším, kterou cestou se vydat. Takže asi radši zůstanu u těch herců, prozatím.
Michelle Williams se mi líbí tím víc, čím víc filmů s ní vidím. Jen mě mrzí, že všude, kde jsem ji viděla, měla roli nějaké zoufalé skorotrosky, která někomu (nebo něčemu) silně podléhala a byla velmi poznamenaná svým osudem. Chtěla bych ji už vidět v čemkoliv jiném, jenže jsem příliš líná na to zjistit, jestli to natočila. Ano, tady byla dobrá, moc dobrá, jen mě už to přijde všechno na jedno kopyto. Potřebuji změnu, Michelle!
Ryan Gosling se mi líbil ve Stay, líbil se mi ve Fracture (slint...), který jsem furt ještě neviděla celý (posledně jsem prospala prostředek, btw. únavou, ne nudou!) a líbil se mi i tady. Ten chlap se mi kruci dostává pod kůži. Jo, s Michelle jim to sedělo, oba byli skvělí. Až teď si vlastně uvědomuju, jak moc jsem jim to věřila.
Můj problém je v tom, že Cindy na jednu stranu chápu a na druhou jí nerozumím. Našla super chlapa, který ji miluje, vezme si ji a (SPOILER)je ochotný se starat o dítě, které možná ani není jeho. (KONEC SPOILERU) Jasně, že časem ztaťkovatí a stane se z něj tak trochu povaleč, který si sem tam dá nějaké to pivo (pokud si ho dával víc, než bylo zdrávo, nebylo to rozhodně ve filmu PRO MĚ dostatečně dáno najevo). A já si říkala: Bože, vždyť on je má obě tolik rád a nedělá nic špatnýho, tak o co té ženské ksakru jde? Na druhou stranu pokud si to představím, dokážu ji pochopit. Každý chce občas něco víc a logicky ho mučí, když to nemůže dostat, ať se snaží jak chce. Nedejbože, když si uvědomíme, co (možná lepšího) jsme mohli mít... A to byl myslím ten hlavní problém.
Nemůžu si taky odpustit následující. Tenhle film mě nakrkl tím, že: 1) začínám oficiálně zbožňovat Ryana Goslinga, 2) (SPOILER) nesnáším zabíjení zvířat a tady navíc naprosto postrádalo jakýkoliv význam (KONEC SPOILERU), 3) chci Michelle konečně v něčem diametrálně odlišném, už prosím ne další chudinku, jsem jich přejezená. A pokud bych to měla zakončit nějakým hodnocením, asi budu muset říct 70 %. Přes to všechno jste mě vy dva podvodníci zase tak moc nezhnusili.

Žádné komentáře:

Okomentovat