2. ledna 2011

2011

Jednu chvíli jsem si říkala, že se na to vykašlu, ale dlouho jsem to tu zase ignorovala a tak jsem se nakonec rozhodla po delší době ozvat. Rok 2010 je minulost a všichni okolo hodnotí, jaký byl. A skoro nikomu se nezdál vydařený. Já tedy asi budu světlá výjimka. Pro mě totiž minulý rok vydařený byl a musím říct, že snad i hodně vydařený. Nevzpomínám si totiž na nic vysloveně negativního, co by mě potkalo. Udělala jsem úspěšně státnice a dokončila vysokou. Podařilo se mi najít práci, kterou mám sice daleko, ale jsem v ní spokojená, což mi přijde hlavní. Pak jsme se taky minulý rok se ségrou konečně dokopaly ke srazu, což byl další velký krok, za který jsem vděčná, že se tak dokonale vydařil. Celá moje rodina je zdravá, nikdo nezemřel ani neonemocněl, nevyhořeli jsme, nevykradli nás, nezaplavila nás voda, ani nám nespadl na hlavu dům kvůli zemětřesení. Za prázdniny jsme podnikli spoustu výletů po ČR, takže jsem poznala místa své vlasti, která jsem dosud hloupě ignorovala, a jeden do Rakouska, plus vánoční Vídeň, o které sem chci už měsíc napsat. No, možná se k tomu ještě dokopu. Co se týče zanedbatelných maličkostí, objevila jsem nový filmový idol (:D) a díky němu hodně kvalitních filmů, Gigi vydal dvě! cédéčka (ačkoliv mimoto mu trošku hráblo), dala jsem se do psaní nového příběhu, který snad i někdy dokončím (teď to tak vážně vypadá, otázka je, co přijde s koncem dovolené...), udělala jsem si nový pokoj, naučila se řídit po Brně!, zašla se konečně ostříhat a dokonce jsem se sebou začala být i trochu spokojená. Pokud bude rok 2011 ještě lepší, rozhodně se tomu nebráním (prostor tu pořád je :D), ale o tom předchozím zkrátka nemůžu říct nic špatného. Těm, kterým nevyšel tak jako mně, přeji, aby se jim v novém roce dařilo a zlé se zase v dobré obrátilo. Koneckonců všechno zlé je pro něco dobré a je potřeba se na to dívat pozitivně. :) Šťastný nový rok...


Žádné komentáře:

Okomentovat