17. prosince 2010

Day 27 - Day 30

Day 27 – Five items you’d grab in a fire

Jako první mě napadá můj pejsek, i když to není věc, ale rozhodně bych se starala o to, kde se zatoulal, jako první, protože ten mrňous se ukryje kdekoliv. Pak mobil, protože dost stál a je to pro mě důležitý komunikační prostředek. Taky bych asi hledala flashku se všemi příběhy, když už počítač bych táhnout nemohla. Pokud by byla zima, sbalila bych i teplou bundu a taky doklady s peněženkou.

Day 28 – Career/life goals

Moc do budoucna neplánuju, ale v nejbližší době bych si určitě chtěla udržet práci, v létě si vyrazit se ségrou někam na dovolenou, v delší budoucnosti se naučit italsky a jednou se samozřejmě vdát a založit rodinu.

Day 29 – A dream you´ve dreamt recently

Hm, ať dumám jak dumám, žádný se mi nevybavuje. Vlastně si ani nepamatuju, kdy se mi naposledy něco zdálo.

Day 30 – Top five things you want to do before you die

Za prvé výše zmíněná rodina a spousta dalších věcí, které se k ní váží, za druhé bych si přála jednou vydat knihu, za třetí taktéž výše zmíněná italština, za čtvrté bych chtěla cestovat a podívat se na spoustu míst nebo minimálně znovu do Paříže, kamkoliv do Itálie, Velké Británie, Irska a Kanady a za páté... chtěla bych se aspoň jednou dostat na Gigiho živé vystoupení, nejlépe přímo do jeho domoviny do Itálie, kde by mělo tu jedinou pravou atmosféru.

A toť vše...

Žádné komentáře:

Okomentovat