13. prosince 2010

Day 26 – Book you´ve read but you didn´t like

Ještě nedávno jsem četla knížky pouze od jedné autorky a od té se mi líbilo úplně všechno. Pak jsem se rozhodla dohnat resty z mládí, doplnit si vzdělání a začít číst něco "intelektuálnějšího". :D Moc jsem toho zatím nestihla a jediná, která mě teď napadá, je Pokání od Iana McEwana. Pořád ji mám a hodlám se jí prokousat až do konce za každou cenu. Pravdou ovšem je, že se mi čte neuvěřitelně těžko a začátek mě neskutečně nudil. Pak se děj začal trochu rozjíždět a tak jsem se rozhodla dát jí ještě šanci (film si schovávám na potom). Možná pak budu mluvit jinak, ale moc tomu nevěřím. A začínám pochybovat o tom, že nápad pustit se do Betonové zahrady (který mě popadl jako první a díky němuž jsem dospěla k Pokání ještě dřív) je dobrý...

Žádné komentáře:

Okomentovat