6. prosince 2010

Day 16 - Day 19

Day 16 – What did you want to be as a child

Klasika, jako spousta dětí, nebo možná jen holek, jsem si přála být učitelkou. Ale nutno dodat, že mi to vydrželo celkem dlouho. Ještě v devítce jsem se rozmýšlela, jestli nejít na pedák a pak do školky, ale bylo mi to rozmluveno s tím, že školek je čím dál míň a neseženu po škole práci... Tím mé sny o této kariéře skončily, ale dneska jsem docela ráda. Asi bych na učení neměla nervy. Se sestřenkou jsme si taky často hrály na prodavačky, i když tohle povolání mě nikdy nijak nelákalo. Jinak, co se mi vybavuje, už jsem vždycky chtěla být jen kancelářskou krysou a to mi vpodstatě zůstalo dodnes. :D

Day 17 – Favorite painter or painting

V tomhle oboru se absolutně nevyznám a nejspíš bych se i ztrapnila, jak málo malířů a významných děl znám. Takže se do toho radši nebudu zamotávat a dám toho, kdo mě napadl jako první a tím je Josef Lada.



Day 18 – The nicest part of your body

Hm... Tak tohle je pro mě dost záludná otázka, protože se mi na mně samotné snad nikdy nic nelíbilo. Ale asi to budou oči, na ty jsem si dosud ještě nestěžovala. :)

Day 19 – Three things you hate doing

1) když někam přijdu pozdě (hlavně, když to nemůžu ovlivnit)
2) vysávání
3) zvláštní, nic dalšího se mi nevybavuje... pokud na to časem dojde, doplním

Žádné komentáře:

Okomentovat