11. prosince 2010

Day 20 - Day 24

Nestíhám, nestačím...

Day 20 – What would you do if you´d become rich

Nikdy jsem si nepřála být nějak extra bohatá, protože nevím, co bych s těma penězma dělala. Snad se akorát bála, že mi je někdo ukradne nebo zkrachuje banka. :D Myslím, že je s tím víc starostí než potěšení a pokud se opravdu jedná o hodně velkou částku, stejně ji člověk utratit nedokáže, takže k čemu to? Ale asi odbočuju od tématu... Zkusím to trochu jinak - na co bych si přála mít peníze. Na auto, který by se mi teď víc než šiklo na cesty do práce, na delší pobyt v Itálii, po kterém opravdu toužím a jinak mi asi nic nechybí. Pak už bych jen jako ostatní mohla "zvelebovat" život lidem, které mám ráda. :)

Day 21 – What was your best holiday ever

Můžu říct něco jiného než Paříž? Nemůžu. Snila jsem o ní roky předtím, než jsem se tam konečně dostala a po návratu domů jsem chtěla zpátky ještě víc než dřív. Těch pár dní mi zdaleka nestačilo, přestože to byl nádherný nepopsatelný zážitek a nic bych neměnila. Jen bych si všechna ta místa, která jsme navštívili, užila víc. Takže opakovat tolikrát, abych na ně měla dostatek času. :) Paříž navždycky zůstane mojí nejkrásnější dovolenou.

Day 22 – If you were a teacher, what subject would you teach

Předně, nikdy bych učitelkou být nechtěla, protože bych na to neměla nervy. Stači mi ty zážitky z doslechu... Ale když už, tak bych si přála učit italštinu. Ale nejdřív se ji na to dostatečně naučit.

Day 23 – Five words or phrases you use too often

Hm... (to ještě není to slovo) Boha jeho - to používám hodně často, údajně už od základní školy; mazec; no jé... Další mě nenapadají, fakt nevím.

Day 24 – If you could change your first name, what would you change it to

Moje jméno se mi nelíbí ani trochu, na druhou stranu musím uznat, že jsou i horší. Vždycky se mi líbila Adéla a hrozně se mi líbí Natálie, ale k sobě si ani jedno nedokážu představit. Kdybych měla možnost si ho změnit, bylo by to na dlouhé přemýšlení. :) Navíc naši to jméno milují, takže bych si ho nejspíš kvůli nim nechala.

Žádné komentáře:

Okomentovat