30. dubna 2010

Ženy v pokušení

Název: Ženy v pokušení
Režie: Jiří Vejdělek
Odkaz: http://www.csfd.cz/film/266611-zeny-v-pokuseni/
Můj názor:
Tak pokračujeme v hodnocení filmů, které jsem sem chtěla dát a zatím to ještě nestihla. Kupodivu se mění pořadí původně plánované od těch starších k novějším na od těch novějších ke starším, ale co už... Ženy v pokušení jsou zatím moje poslední filmová zkušenost. Nakonec jsme se rozhodli pro ně, namísto Souboje titánů, protože to je údajně děsná ptákovina. A než dát ty prachy za 3D, to radši risknout nový český film...
Po zkušenostech s dřívějšími filmy jsem z toho sice taky měla obavu, ale hned z několika stran jsem byla ubezpečena, že tenhle tentokrát opravdu stojí za to. A asi vážně stál. Až na jeden prostý fakt, že se v něm opět objevil Jiří Macháček, který snad hraje všude a začíná se mi docela přejídat... U Žen v pokušení jsem se jednoduše bavila, nic víc, nic míň. Film tohohle typu ve mě zkrátka nemohl zanechat nějakou hlubší stopu. Co musím říct, tak paní Balzerová byla opravdu skvělá, ta role jí sedla jako ušitá. (Ano, to už jsme slyšeli ze všech stran, ale já se musím přidat) Ani jsem si nevybavila doktorku Čeňkovou, ve které ji mám zaškatulkovanou a tohle byla docela jiná sorta. Nebylo to sice nic extra úžasného a nedostalo mě to natolik, jako jiné filmy, ale je to prostě takový milý odpočinkový snímek na pobavení. Něco na nedělní večer, kdy se člověk snaží zbavit myšlenek na začínající pracovní týden, nebo naopak na páteční, kdy touží po té námaze lehnout a vydechnout. :)



PS: coming soon - The Painted Veil, 25th Hour, Shallow Grave... a možná ještě něco, co se mi časem vybaví :)

Žádné komentáře:

Okomentovat