20. dubna 2010

I Love You Phillip Morris

Název: I Love You Phillip Morris
Režie: Glenn Ficarra, John Requa
Odkaz: http://www.csfd.cz/film/236668-i-love-you-phillip-morris-i-love-you-phillip-morris/
Můj názor: Musím přiznat, že po poslední návštěvě kina a zhlédnutí Alenky, kdy měl tenhle film soupeřit s dojmy z ní, dost slušný výkon. Taky přiznávám, že jsem se celou první polovinu potají v rožku řehnila, prostě jsem si nemohla pomoct, bylo to tak vtipný a sladký a já asi zrovna měla střelenou. :D Pak začalo jít do tuhého, já se pohodlně vyvalila na sedačce a už ani nedutala. Pokaždé jdu do kina s nějakým očekáváním a tady bylo takové, že tenhle film nejspíš žádná sláva nebude. Oh, jejej, jak jsem se mýlila... Nejenom, že ten film měl myšlenku a nebyl "jen tak o dvou gayích", jak jsem se já domnívala, ale dokonce mě dojal a světe div se, já to těm dvěma fakt hrozně přála. Byli totiž tak roztomilý pár, já je sledovala a usmívala se jako blbec, přesně jak u kdejaké heteroromantiky. Samozřejmě nemám nic proti homosexuálům, ale dívat se na to zrovna nemusím, to byl až dosud fakt. Mám pocit, že trvá dál, ale tihla dva byli prostě k zulíbání a já ani nestihla postřehnout, že je na tom něco "nenormálního". Prostě Phillip Morris se mi líbil a to tak, že hrozně moc. Zanechal ve mně takový blažený pocit, který jsem dlouho nezažila a po odchodu z kina, jakoby najednou bylo všechno kolem nějak krásnější a růžovější. :) Takže kluci - palec nahoru a už se těším na dývko. PS: A nečtěte si info o filmu (minimálně na čsfd), protože to je absolutní kec.

Trailer:


Žádné komentáře:

Okomentovat