12. února 2010

The Men Who Stare at Goats


Název:
The Men Who Stare at Goats
Režie: Grant Heslov (teď koukám, že si ho pamatuji z Rozpoutaného pekla :D )
Odkaz: http://www.csfd.cz/film/248830-men-who-stare-at-goats-the/
Můj názor: Když už jsem u toho Trainspottingu zalovila v paměti, vybavil se mi tenhle film, z toho mám dojmy trochu čerstvější, takže jsem se rozhodla podělit i o ně. Podle toho, jaká bublina kolem tohohle filmu vznikla, jsem čekala vážně ohromnou srandu, no, té jsem se tak úplně nedočkala, ale co už. Clooneyho nemám ráda, ten mi tu připadal jako menší vada na kráse, ale po pár minutách jsem na to zapomněla. V kombinaci s Ewanem totiž byli tak úžasná dvojka, že mě bavili víc, než kterákoliv jiná v poslední době.
Clooney byl naprostý šílenec a Ewan ta pravá oběť, kterou potřeboval. Na celém filmu se mi tihle dva líbili rozhodně nejvíc, vyloženě jsem čekala na každou další scénu s nimi. Ale neméně úžasný byl Jeff Bridges, ještě větší cvok než Clooney a vlastně jeho "učitel", takže se není čemu divit. Musím se přiznat, že hlavní myšlenka mi nejspíš unikla. Celý ten film mi prostě připadal natolik šílený, že jsem nebyla schopná najít v tom něco racionálního. Ale tohle jsem u závěrečných titulků neřešila, protože předtím jsem se moc dobře bavila. Nesmála jsem se sice celou dobu, jak jsem očekávala, ale líbilo se mi to, i když scény, u kterých jsem se lámala smíchy, občas vystřídalo také pár nezáživných. Asi se tenhle snímek nemůže zařadit po boku jiných filmů, které mi uvíznou na dlouho v paměti, ale je to prostě ten jeden z řady, na který třeba kouknu, až mi bude trochu těžko a jsem si jistá, že Clooney s Ewanem mi opět vezmou dech.

Trailer:

Žádné komentáře:

Okomentovat