12. února 2010

Trainspotting


Název: Trainspotting
Režie: Danny Boyle
Odkaz: http://www.csfd.cz/film/901-trainspotting/
Můj názor: Sbírala jsem odvahu, až mě nakonec brácha vážně přesvědčil a šla jsem do toho. Lákal mě totiž film samotný, lákal mě Danny Boyle a samozřejmě taky Ewan. Holt to není jen ten kluk k sežrání jako v Moulin Rouge, Cassandra's Dream, Angels and Demons, The Big Fish, milovaný Obi-wan ve Star Wars nebo spoustě dalších filmů, které jsem s ním viděla, ale také skvělý herec rolí, ve kterých by ho člověk vážně nezulíbal, jako např. v Young Adam (i když tam byl chvílemi taky k zulíbání). Tady tedy ne, už jen ta pleška... :D No, ale pojďme od Ewana k filmu, o ten tu totiž jde. Ne nadarmo si získal tolik slávy, je opravdu hodně dobrý, i když u něj člověk chvílemi potřebuje trochu silnější žaludek. Ten mi v tomhle směru myslím nechybí. Přežila jsem to s úspěchem a dobře jsem se bavila. Naprosto úžasný byl Robert Carlyle, ten opravdu bavil. Kromě zábavy to ale samozřejmě mělo i myšlenku a podle mého názoru dost dobře přenesenou do filmové reality. Trainspotting ve mně skutečně něco zanechal, Danny Boyle ani Ewan nezklamali, ani vteřinu jsem se nenudila, donutilo mě to přemýšlet, i ostatní herci byli skvělí... Moc se mi líbil celý příběh i závěr a je fakt, že na konci jsem Rentonovi ten normální život s prací, rodinou, zasraně velkou televizí, myčkou, autem, elektrickým otvírákem na konzervy, zubním pojištěním, procházkami v parku i vším ostatním, co si vysnil, neuvěřitelně přála. :D Když o tom teď tak přemýšlím, ani moc nevím, co bych tomu vlastně vytknula. Ale možná je to trochu i tím, že je to nějaký ten pátek, co jsem ten film viděla, každopádně se na něho někdy brzy chystám znovu a mám v plánu nakouknout do Boyleovy režijní filmografie víc. Třeba takové filmy jako Shallow Grave nebo 28 Days Later... mi stále unikají...

Mark Renton: Who needs reasons when you've got heroin?


Trailer:

Žádné komentáře:

Okomentovat