22. března 2010

Shrelock Holmes

Název: Sherlock Holmes
Režie: Guy Ritchie
Odkaz: http://www.csfd.cz/film/242855-sherlock-holmes/
Můj názor: Jsem ráda, že jsem na tohle šla předem s tím, že vlastně tak úplně nejdu na Sherlocka. Mám hoodně nakoukaného klasického Psa Baskervilského a "normálního" anglického Sherlocka. Tak ho znám a tak ho zbožňuji. Tohle byl spíš jeho vzdálený příbuzný, který s ním měl společné snad jen jméno. :D Ale známe Američany, tudíž mě to nijak nepřekvapilo. Robert Downey Jr., no... nijak mě nezklamal ani nepřekvapil, hrál dobře a byl sympatický. Mnohem víc se mi ovšem líbil jeho sekundant Jude Law. A to jak herec a jeho výkon samotný, tak i postava Dr. Watsona. Občas byl vážně roztomilý a jak Holmese věčně tahal z malérů, přičemž se dostával do vlastních... Každý by takovou trpělivost neměl.
Celkově tedy takový průměr. Nic úchvatného to dle mého názoru nebylo. Bylo to zábavné, nenudila jsem se a Jude Law překvapil, takže špatné pocity jsem z toho určitě neměla. Ale Sherlock Holmes to zkrátka nebyl, promiň Guyi...
Abych ještě nezapomněla, tak pěkně udělaný byl i historický Londýn. Závěrečná scéna na rozestavěném Tower Bridge se mi líbila z celého filmu nejvíc. I přesto doufám, že Alenka dopadne lépe. :)

Žádné komentáře:

Okomentovat