3. dubna 2009

Už je tu zase to pitomý jaro...

Ne, neberte mě vážně. Na tohle se rozhodně nedívám stejně jako Ivan Mládek, protože já mám z toho, že konečně vysvítlo sluníčko a teploty se vyšplhaly vysoko nad 10 stupňů Celsia, obrovskou radost. Vždyť jaro s sebou přináší tolik fajn věcí, uznejte - člověk může konečně odhodit ty neformné zimní bundy a těžké kabáty, chlapi vytahují motorky (jak já bych se zase projela na motorce), můžete se jen tak rozplácnout na balkóně a poslouchat zpěv ptáků, provozovat spoustu sportů, které jste v zimě nemohli, začíná nová sezóna F1 :), apod. Jediným negativem je snad to, že se s příchodem jara začíná blížit konec semestru a s ním i zkouškové období, období stresů. A taky vás zcela jistě nepotěší, když celí dojatí tím krásným počasím vyrazíte se psem na procházku, s nadějí, že se konečně venku nezašpiní, protože je sucho, a on si potom lehne do špinavé kaluže, aby se ochladil, jelikož je mu stejné vedro jako vám. Přesně takhle to dneska udělal Sanka a věru...radost jsem z toho neměla. Ale náladu si tím také zkazit nenechám. Navíc na mě jaro působí tak, jakoby všechno staré bylo zapomenuto a člověk, stejně jako příroda, zase začínal s čistým štítem. Venku to krásně voní, všechno se probouzí... To je spousta důvodů pro to, proč jaro vítat s úsměvem na rtech, takže doufejme, že nám počasí vydrží a zimě dáme nadobro sbohem. Nebo alespoň na dlouhou dobu...

Žádné komentáře:

Okomentovat