11. dubna 2009

Fotoreportáž

Nevím, jestli jsem to slibovala nebo ne, ale každopádně tu mám pár fotek ze dvou akciček, kterých jsem se nedávno zúčastnila. Jednak to byl hokejový souboj univerzit (Masaryčka vs. VUT - možná znáte, možná ne). Já samozřejmě fandila našim, rozuměj Masaryčce, a měla jsem velkou radost, protože jsme po remíze 7:7 (ale jednoho góla nám neprávem neuznali, potvory...) vyhráli na nájezdy 3:1. Takže milí hokejisté z VUT, jděte se zahrabat, na nás nemáte! :D

Nástup hráčů, družstvo MUNI, kluci na sobě místo dresů měli
všemožné převleky, stejně jako VUT, takže byl občas problém
poznat, kdo ke kterému týmu vlastně patří...



Slavnostní buly v přítomnosti pánů rektorů


Hráči v akci, tohle bude 1. nebo 2. třetina


Tučnáčci, maskoti turnaje


3. třetina


Tak do toho, klucíí, nenechte se zahanbit :D


Závěrečná bitka nemohla chybět, aneb, co by to bylo
za hokej, když by se tam chlapi neporvali :D



Radost vítězného mužstva!!


A ještě jedno video - nástup na 3. třetinu za doprovodu
písně "Jede, jede mašinka" :)





Druhou akcí toho týdne byl koncert skupiny Kryštof, který se tedy uskutečnil už den před hokejovým zápasem, v rámci t-music Kryštof tour po českých univerzitách. Pokud jste na Kryštofech ještě nebyli a budete mít možnost, určitě neváhejte, protože rozhodně nebudete litovat. U Richardových proslovů jsme se slušně nasmáli a do jejich písní se zase naplno zaposlouchali. Prostě večer využitý jedním z nejlepších způsobů.

Tak tohle byla jedna z novějších, jen kdybych si já
hlava děravá vzpomněla na název...


Zpívající Richard podruhé...


Další dva členové kapely, jména po mně nechtějte (*stydí se*)


Kryštof komplet


Tahle se moc nepovedla, uznávám :D Ale musela jsem ji
sem hodit. To za tu "paní"... :P Navíc je na ní krásně
ostře aspoň ten Nikos



Když video z hokeje, tak i z Kryštofů, aby jim to nebylo
líto, takže: Kryštof - Plán

2 komentáře:

  1. Jééé, ty studuješ Masaryčku? Tam chci takýýýý. :-)))

    OdpovědětVymazat
  2. Nj, SaM, už čtvrtým rokem... Můžu jen doporučit. :D

    OdpovědětVymazat