11. dubna 2009

Konečné rozhodnutí

Dneska jsem se pevně rozhodla - začínám hubnout. Plavková sezona je za dveřmi a já takhle v žádném případě nemůžu vylézt mezi lidi v plavkách. Dneska jsme s bráškou vyrazili na brusle a i když to nedopadlo tak, jak jsme si představovali (tedy hlavně pro něj), bylo to prima, takže proč to nezopakovat? To, že jsem to napsala takhle veřejně mi snad pomůže, budu to brát jako větší závazek a snad to konečně klapne. Takže konec mlsání, protože i když jsou ty čokoládičky, buchty, vánočky a já nevím, co všechno ještě strašně dobrý, postavě fakt nesvědčí. Bože, kde jsou ty časy, kdy jsem mohla sníst cokoliv a nepřibrala jsem ani deko?! Tehdy jsem se dokonce vážně přibrat snažila a nic. Furt stejná váha. Teď je to zase opačne. Najednou se to na mě všechno nashromáždilo a vypadám jako oteklý vorvaň... Ne, tak to jsem přehnala samozřejmě, ale v kondici rozhodně nejsem. :D Jen ta silná vůle... Ale když do ostatních kolem sebe (zvláště do jedné osoby) věčně klavíruju, ať ji sakra konečně má a přestane s tím svým hnusným zlozvykem, měla bych nejspíš začít u sebe. Ale rozhodně si nehodlám dávat závazky typu 10 kilo dolů do měsíce. Zkrátka to zkusím a uvidíme, jestli to půjde dolů. Ale jo...ono to půjde. :) Vážně nepochopím, proč nahoru jdou ta kila sama a dolů tak hrozně těžko. Teď mě tak napadá...ještě mám vlastně jeden závažný důvod, proč se do toho pustit. Ano, tak kvůli tomu to opravdu stojí za to. Fajn, ode dneška se do toho pouštím a tentokrát doopravdy a naprosto vážně. Já těm kilům ještě ukážu! :D

Žádné komentáře:

Okomentovat