1. dubna 2011

Days 27 + 28

Day 27 - Your Favorite Independent Film

Jelikož netuším, jak rozpoznám nezávislý film, zkusila jsem si hodit jejich žebříček na IMDb a to jsem se páni divila, kolik jsem jich z toho viděla. A já si myslela, že jsem nikdy na nic takového nenarazila... No, každopádně už teď vím, co znamená to "Indies" na dývku American History X, které jsem si koupila. Asi to bude zkratka od independents... (jistě to ale pořád nevím :D). Tak ten nej byl řečen, tenhle film je totiž jedním slovem mazec a herecký koncert dvou Edwardů.



Day 28 - The Most Obscure Film You've Ever Seen

Pokud jsem nějaký film fakt nepobrala, bylo to Pillow Book. Vlastně jsem ho ani nedokoukala do konce, nevydržela jsem, bylo to na mě prostě moc. Z celého mi zůstalo jen hezké pokoukání na Ewana, víc mi to asi nedalo.


Žádné komentáře:

Okomentovat