2. dubna 2011

Day 29 - Your Favorite Film As a Kid

Tak už předposlední den... nějak rychle to uteklo. Co se týče dnešního téma, je to těžké. Jako dítě jsem zase tak moc filmy nesledovala, nebyl to zrovna můj koníček jako třeba dneska. Napadli mě Rebelové, které jsem určitou dobu hodně baštila, ale to jsem asi už nebyla tak úplně dítě. Pak už jediné, co mě napadá (pokud tedy pominu pohádky), je Titanic. Vzpomínám si, že jsem na něm dokonce byla v kině, což pro mě v daném věku bylo celkem neobvyklé a později jsem tak moc toužila po originál videokazetě, že jsem (a teď se nesmějte) před Vánoci všude po domě lepila lístečky pro "Ježíška" (na kterého jsem tehdy už samozřejmě nevěřila) s názvem tohoto filmu. No, vyslyšel mě a mám ji doma. :) Mám ten film ráda pořád a dětství je s ním prostě spojeno (vlastně víc takových vtipných historek), nic jiného mě zkrátka nenapadá.

Žádné komentáře:

Okomentovat