13. března 2011

Stone

Režie: John Curran
Odkaz: http://www.csfd.cz/film/257730-stone/

Sním či bdím? John Curran, Edward Norton, Robert De Niro a TAKHLE slabé?! No to si ze mě asi děláte srandu... Tak si říkám, co by bez Roberta, Edwarda a Milly zbylo. A odpověď zní nic (dobře, tak skoro nic, ať nežeru). Ale film přece není jen o hercích. Udělat dobrý film neznamená nacpat do něj co nejvíc profláknutých ksichtů a skvělých herců a nechat herečku ukázat prsa (o tom jsme se snad přesvědčili už u Ask the Dust). On ten zbytek se totiž sám neudělá. Tenhle film měl možná dobrý potenciál, ale u toho to bohužel skončilo.
Mluvit tu o hereckých výkonech asi nemá moc cenu. Edward úchvatný, Robert o kapánek horší a k mému překvapení moc dobrá Milla Jovovich. Ovšem pokud někdo přidává na hodnocení za její prsa, já bych spíš musela ubrat. Ne proto, že jsem ženská, ale protože to jednoduše nebyl hezký pohled. Jinak vcelku válela. Co se týče postav, Jack mi připadal jako idiot (jestli hodlá De Niro pokračovat tímto stylem, to ať jde raději do důchodu i ve skutečnosti), Stone jako pěkný cvok a Lucetta jako obyčejná děvka.
Skvělé herecké výkony ale nemění nic na tom, že jsem celou dobu čekala na nějaké pořádné vyvrcholení, které se nedostavilo. Řeči se vedou a čas běží... a řeči (o ničem) se vedou dál, řeči (o ničem) se tu vlastně vedou skoro celou dobu. Občas se to jen zpestří milostnou scénou Milly s Robertem (ťuk ťuk na čelo, Jackovy důvody mi fakt nedocvakly, pokud pomineme fakt, že je to chlap a ona krásná ženská, jiný teda asi nepotřeboval) nebo Edwardovým "mmmm....". Já nechci u takového filmu (tím "takového" myslím, že na první pohled vypadá festovně lákavě) sedět s hlavou opírající se o dlaň, napůl znuděným výrazem a netrpělivě (navíc neúspěšně) čekat na něco, co mě opravdu uspokojí a celý ten promrhaný čas předtím mi vynahradí a ještě navíc u toho poslouchat takové žvásty, které jsem tady poslouchala (A co měl znamenat ten hlas?!!). To mě pak vážně naštve. A ani nechci jednou sedět se smutným pohledem u American History X nebo u Primal Fear a vzpomínat, jaké to kdysi bývalo... Po tomhle se teda budu hodně dlouho odhodlávat jít do Leaves of Grass. Edwarde, vzpamatuj se!
Jednoduše, já ten film nepobrala a nedochází mi, proč do toho ti dva (Edward a Robert) vůbec šli. Co teď ovšem chápu, je to, že jsem to nenašla v programu kin, na což jsem až dosud čekala. Díkybohu! Pokud bych těch peněz nelitovala, měla bych jediný důvod. Stone má totiž pro mě jediné pozitivum: Edwardovy hot ruce (což ovšem není zásluha tohoto filmu), Edwardovy hot copánky (který si ale v půlce filmu rozpletl, takže to taky pos..l) a Edwardovy hot vousy. Asi jen pro tohle bych si to někdy pustila znovu. Což je (promiň, Eddie) fakt málo. A to mě v tenhle okamžik tak nehorázně rozčílilo, že musím skončit, jinak bych si tu stěžovala do nekonečna.


Žádné komentáře:

Okomentovat