13. března 2011

Day 9 - A Film With Your Favorite Actor (Male)

Trochu jsem si pohrávala s myšlenkou dát sem nějaký film s Ewanem, protože co se týče množství shlédnutých filmů, jednoznačně vede a navíc v nadpisu zní "favorite", ne "most favorite". Nakonec jsem si to rozmyslela a zůstanu u Edwarda, on je zkrátka ten nej a zaslouží si tu být. Ale s výběrem filmu to bylo horší. Ráda bych totiž uvedla nějaký, o kterém jsem tu ještě nemluvila, jenže to by pak musel být některý z těch slabších. A tak se holt budu opakovat a nějak se s tím duševně vypořádám. :D Volím The Painted Veil a to z jednoho prostého důvodu - ten film má pro mě zvláštní hodnotu (určitě není jeho nejlepší). Viděla jsem ho jednou a nenadchnul mě, fakt ne. Pak jsem se k němu nějak dokopala podruhé a byla skoro překvapená, jak mě tentorkát zasáhl. Jednoduše řečeno, čím častěji ho vidím, tím víc ho zbožňuju, i když se mi zdá, že to už víc nejde. Ale děje se to... (Pomalu začínám mít nutkání dát ho do své Top 10 na ČSFD a to už je dost.) A protože se tu mluví o herci, nemůžu nedodat, že Edwardovi bych tu (tedy až po tom váhavém začátku) prostě skočila kolem krku a už ho nepustila.


3 komentáře:

  1. Anglické "favorite" má stejný význam, jako naše "nejoblíbenější" - tzn. napsat "most favorite" by bylo jako napsat "nejvíc nejoblíbenější", je to zkomolenina, která se bohužel používá. Potřebovala jsem se dostat na vejšku, abych to pobrala, ale je to tak. :D
    A na ten Painted Veil už se fakt musím podívat.

    OdpovědětVymazat
  2. Ticho tam! :D A já si to ještě schválně házela do slovníku, abych nenapsala blbost a nebylo to tak, jak jsi právě napsala. Ne, díky moc za vysvětlení. Poslední dobou se moje sympatie k angličtině hodně navyšují, takže jsem ráda za každou novou informaci. Ale Edward je stejně nejvíc nejoblíbenější. :D Jo, a máš štěstí, tou poslední větou jsi to zachránila. :P

    OdpovědětVymazat
  3. Děláš, jak kdybych ten jazyk minimálně vymyslela, já byla šokovaná, jak ty! :D

    OdpovědětVymazat