6. listopadu 2010

Dokončení Blog Challenge

Tak tohle mi sice hrubě nevyšlo, ale protože nemám ráda nedokončené věci, vezmu ten zbytek jedním vrzem.

Day 21 - A picture of something that makes you happy


Dá se říct, že hudba mě občas drží při životě a rozhodně mě dělá šťastnou, to často. Tohohle chlapa miluju se vším všudy a jeho hudbu stokrát tolik.

Day 22 - What makes you different from everyone else

Nic mě nenapadá... To by asi musel říct někdo jiný, kdo mě zná. :)

Day 23 - Something you crave for a lot

Hrozně bych si přála jednou odjet do Itálie a zůstat tam. Vím, že by mi všechno tady šíleně chybělo, rodina nejvíc, ale je to prostě pořád můj tajný sen, kterého se kdoví proč nechci vzdát a sním o tom hodně často.

Day 24 - Your fear(s)

Tak těch je... Dost se bojím smrti a nejvíc se bojím toho, že přijdu o někoho z mých blízkých, protože jsem to poslední dobou zažila tolikrát, že se toho začínám děsit víc než čehokoliv jiného.

Day 25 - What I would find in your bag

Tak ji prohrábnem a uvidíme:
  • jízdní řád(y)
  • papírové kapesníky
  • peněženka a doklady
  • mobil
  • deštník
  • moje milovaná mp3
  • pilníček, zrcátko, labello, lesk na rty, náplasti a podobné serepetičky, bez kterých se většina ženských neobejde
  • žvýkačky
  • pepřák
  • igelitka, která se vždycky šikne
  • většinou se tam najde i nějaká knížka nebo učebnice italštiny
  • a někdy i něco víc podle příležitosti :)

  • Day 26 - Your favorite memory

    Těch je hrozně moc, nedokážu vybrat jednu, ani deset...

    Day 27 - Your favorite internet friend

    Nicol... Mimochodem, Dinny, hrozně moc ti děkuju, že jsi nás dal tehdy při psaní Valley dohromady. :)

    Day 28 - A YouTube video



    Day 29 - In this past month, what have you learned

    Díky práci hromadu věcí o zemědělství, o kterých jsem neměla nejmenší tušení. :D A je mi jasné, že nevím zdaleka všechno.

    Day 30 - Whatever tickles your fancy



    Gigi D'Agostino - Wellfare

    Killingtime is just one way
    Hangin' on to yesterday
    Thinking what tomorrow
    Has planned for me

    Today i know how to live my life
    And i'm gonna do what i wish
    Gonna make the world move along
    With me

    I wanna see the sun that shines
    Above the mountains white with snow
    Look at the trees, the way they grow
    The rivers flowing by

    I wanna look up to the sky
    And let my head wirl in the blue
    There is no need to follow rules
    But only time to play

    I wanna feel...
    La la la la
    La la la la

    Žádné komentáře:

    Okomentovat