24. září 2010

Day 03 - Your favorite movie

My favorite movie... Hm, vždycky jsem si myslela, že je to Střihoruký Edward, ale nebyla to pravda, protože hodně dalších filmů jsem měla ráda stejně a koukala na ně se stejnou chutí a potěšením jako na Edwarda. Takže jsem vlastně nejoblíbenější film neměla (ale ono favorite je jen oblíbený, co? No nic...). Tenhle stav trval přesně do... (*pátrá v paměti i všemožných dalších zdrojích*) ... tak asi do července loňského roku, nebo zhruba. Od té doby už nejoblíbenější film mám a je to jednoznačně Moulin Rouge. Ten film mě prostě totálně strhnul... Miluju Paříž, miluju tu atmosféru, miluju zpívajícího Ewana, miluju i zpívající Nicole (sakrblé!), miluju ten příběh, miluju ty kostýmy, miluju všechny ty šílený postavičky, miluju řvát u toho závěru, jakoby se měl zbořit svět... já prostě miluju tenhle film se vším všudy. A jak už je uvedeno u komentu k Moulin Rouge, který jsem sem kdysi psala: Come what may, I will love it until my dying day...

Žádné komentáře:

Okomentovat