18. srpna 2010

Top filmové rvačky

Dneska jsem si zase jednou pustila Pride and Glory a když jsem si jako obvykle lahodila u závěrečné bitky Eda s Colinem, napadlo mě sestavit menší žebříček těch nejlepších filmových rvaček. Ty já totiž vyhledávám, netuším proč, ale jakmile se ve filmu schyluje k bitce, pokaždé mi to vykouzlí úsměv na tváři, zkrátka je miluju (a nejen ve filmu). Je mi jasné, že v tomhle výčtu jsem určitě na nějakou skvělou zapomněla (kromě té, kterou miluju nejvíc), ale jsou zde ty, na které jsem si vzpomněla právě teď a které pro mě stojí za to. :)


8. - The Big Fish (Ed vs. Don) - Scéna, kdy jde Ed požádat o ruku dívku svého života, která je už jaksi tak trochu zasnoubená, takže její snoubenec Don si to s ním přijde ručně vyřídit. Vlastně celou tu scénu mám ráda, nejen závěrečnou rvačku. Ale ten poslední Ewanův úsměv prostě stojí za to. (rvačka kolem 4:13)



7. - A Life Less Ordinary (Robert vs. ochranka) - Takhle to má vypadat, když si to jdete se šéfem vyříkat z očí do očí. Koho by taky nenaštvalo, když ho vymění za obyčejnýho robota. :D Ne tak úplně rvačka v pravém slova smyslu, ale za zmínku stojí.



6. - Matrix (Neo vs. Morpheus) - Trochu klišé, protože tahle scéna rozhodně byla dělaná pro to, aby diváka chytla a z Matrixu by se dalo vybrat spousta jiných, i tak jsem vybrala tuhle. Protože Neo a Morpheus jsou prostě ti dva nejdůležitější a protože je to jejich první a zároveň poslední souboj. :)



5. - Troy (Hector vs. Achilles) - Souboj Hectora s Achillem. Tak ten mám hrozně ráda a zároveň je mi z něho pokaždé smutno, protože mému srdci je rozhodně blíž Hector. Nejlepší záběr, kdy kamera přejíždí pod Achilleovým mečem směrem k němu a přitom to tak skvěle "zasviští"... A skutečně vážně nesnáším Orlanda Blooma za to, že tohle celé způsobil. :D



4. - Jestli se rozzlobíme, budeme zlí (Kid a Ben vs. banda chlapů) - Bud Spencer a Terence Hill, nezapomenutelná dvojka. Tahle scéna s bitkou v tělocvičně skoro stejně dokonalá jako scéna se sborem. :D A navíc doprovázená mojí oblíbenou písničkou z tohohle filmu. Jo, hoši, provokovat se holt nemá...



3. - Bridget Jones's Diary (Daniel vs. Mark) - Stupně vítězů :D V tomhle videu (které jde bohužel přehrát jen na youtube) jsou obě rvačky Daniela s Markem, ale ta druhá podle mě už nemá tolik šťávy, co ta první. Ta je jedním ze stěžejních momentů celého filmu a stejně jako u výše uvedené skvělý hudební doprovod.



2. - The IT Crowds (Douglas vs. April) - Skvělý seriál nejen pro ajťáky a tahle část (3x04) celkově hooodně povedená. Díl, ve kterém si Douglas omylem začne se ženou, která dříve bývala muž. Když to později zjistí, asi se jeho reakci nikdo nemůže divit. Matt Berry jako Douglas prostě úžasný a April se svými dělovkami neméně. :D You, bastard!! :D



1. - Pride and Glory (Ray vs. Jimmy) - A tohle už je ta, kterou jsem několikrá zmiňovala (bohužel taky k přehrátí jen na youtube). To nejlepší vyřizování účtů, jaké jsem kdy viděla a zase parádní hudební doprovod. Ed a Colin alias Ray a Jimmy, oba skvělí, oba mí oblíbenci, tahle rvačka bude mít prostě vždycky náskok. Jimmy si za svoje chování rozhodně pár do zubů zasloužil. :D

Žádné komentáře:

Okomentovat