10. listopadu 2009

Mika - The Boy Who Knew Too Much

Mika má nové album a já se nemůžu nevyjádřit. Sice trochu opožděně, ale lepší pozdě, nežli vůbec. :) Takže na úvod krátké info:

Název alba: The Boy Who Knew Too Much
Skladby: We Are Golden, Rain, I See You, Blame It On The Girls, Dr. John, Blue Eyes, Good Gone Girl, Touches You, By The Time, One Foot Boy, Toy Boy, Pick Up Off The Floor, Lover Boy

Jako první musím říct, jak moc mě těší, že se nám Mika neztratil v propadlišti dějin. V tohle jsem doufala už po prvním albu, teď doufám, že jednou bude třetí, čtvrté, páté... Zatím mě ani trochu neomrzel a tímhle albem spíš překvapil. Ačkoliv...mohlo mě překvapit, jak je dobrý? To není překvapení v pravém slova smyslu, protože to jsem věděla dávno. Přesto mi tak trochu po prvním poslechu tohoto alba nešlo do hlavy, jak může být ksakru až tak moc dobrý?! Skoro se dá říct, že co písnička, to skvost, který se krásně poslouchá a ve většině případů dokáže i zvednout náladu. Jen podle mého osobního názoru druhá půlka alba za tou první trochu pokulhává... Přesto nemůžu říct nic jiného, než že se tohle dílko, stejně jako Live In Cartoon Motion, opravdu povedlo. Možná dokonce víc. A vážně nezbývá, než si přát, aby to Mikovi vydrželo hodně dlouho. :)

My Best: I See You, Rain, Blame It On The Girls, Dr. John, Good Gone Girl

My Worst: Touches You, Pick Up Off The Floor

Žádné komentáře:

Okomentovat