7. září 2011

Je mi smutno...

Tak jsem si dneska ještě cestou domů plánovala, jak napíšu napůl zlostný příspěvek ohledně začátku podzimu. Pak jsem ale doma otevřela internet a přečetla si zprávu o úmrtí členů ruského hokejového týmu, mezi které patřili i tři naši hráči a nějaký pitomý podzim byl okamžitě zapomenut. A je mi šíleně smutno... Za každého z těch mladých lidí, za Karla Rachůnka, Josefa Vašíčka a Jana Marka, který pro mě už napořád zůstane "mým rozparovačem" a jedním z mých nejoblíbenějších hráčů. Doteď tomu nevěřím, klepou se mi ruce, když tohle píšu, a dnešek asi nebude posledním dnem, kdy to obrečím. Stejně jako jsem už obrečela tolik mladých lidí, kteří tak nespravedlivě odešli. Jen mi pořád vrtá hlavou jediná otázka, proč se tyhle věci dějí...




1 komentář:

  1. Je to tak, včera jsem si myslel, když jsem to slyšel poprvé v televizi, že je to fáma, pak jsem ale viděl, jak to oznamuje šéf KHL přímo při zápase... Nebyli to jen výborní hokejisti, byli to i skvělí chlapi... Člověk si vždycky říká, že letecká neštěstí se ho nedotknou, ale tohle přišlo i pro mě v nevhodnou chvíli.

    OdpovědětVymazat