11. června 2011

Remember Me

Režie: Allen Coulter
Odkaz: http://www.csfd.cz/film/259991-nezapomen-na-me/

Tak jsem zůstala sedět u televize, místo abych vzala pejsky na procházku do toho nádherného letního počasí venku. Když jsem totiž viděla název filmu, vybavilo se mi, že jsem o něm kdysi slyšela a že to určitě bude romantika přesně pro mě.
No... sekla jsem se. Ten film byl podle mého názoru o ničem. Nebo mě to něco, o čem byl, nebavilo. Prostě jsem jen koukala, jak příběh plyne dál a dál, aniž by to ve mně něco zanechalo. Je fakt, že Robert Pattison nepatří zrovna k mým oblíbencům, ale on sám mi ani tolik nevadil. Možná proto, že jeho výkon jako takový špatný nebyl. Ale víc ani nevím, co k tomu napsat, protože zkrátka není co. Bylo to nemastné, neslané, průměrné, nijaké...
Pokud mě něco na tomhle filmu opravdu zaujalo, byly to jen dvě věci. Zaprvé to byla Ruby Jerins, která se mi hrozně líbila a Caroline zahrála prostě skvěle. I role samotná byla zajímavá, určitě v sobě měla víc než Tyler s Ally, hlavní hrdinové, dohromady. A tou druhou věcí, která mě dostala, byl závěr. Ten byl na celém filmu nejlepší. Ten mě konečně po těch necelých dvou hodinách přikoval k obrazovce. Na skvělý zážitek to ovšem nestačí.
Celkově jsem moc zklamaná (opět). Těšila jsem se na romantiku, chtěla jsem si v duchu zavzdychat, jak je to krásný a na konci si třeba pobrečet. Nedostavilo se nic z toho. Vzdychla jsem si maximálně nad tím, kolik jsem ztratila času. Času, který jsem mohla využít k něčemu smysluplnějšímu... Tohle za to fakt nestálo.

Žádné komentáře:

Okomentovat