3. dubna 2011

London Boulevard

Režie: William Monahan
Odkaz: http://www.csfd.cz/film/253262-londynsky-gangster/

Ach jo... Co je to za dobu, že se točí tak nemastné neslané filmy? Už i Colin s Keirou zklamali a já jsem teď opravdu docela otrávená. Nebo znuděná? Ani sama nevím... Jen vím to, že jsem hodně dlouho neviděla nic pořádného a chybí mi to. Pomalu začínám mít strach vybrat další film, že to dopadne stejně a zase se nijak extra nepobavím.
Co se týče London Boulevard - Colin skvělý výkon (trochu nám teda prošedivěl, ale pořád vypadá k světu, čímž to taky zčásti zachraňuje; na druhou stranu ten jeho hlas nepoznávám...), Keira skvělý výkon, Ray Winstone skvělý výkon, David Thewlis WTF! (tím myslím, co z něj udělali, skoro mi to přišlo jako dost nepovedená napodobenina Rhyse Ifanse), nádherné anglické prostřední, místy skvělá hudba, ale všechno to funguje tak nějak osamotě. Ani mezi Colinem a Keirou to nijak zvlášť nejiskří, až na ten jeden opravdu povedený hot polibek. A na konci se prostě všichni pozabíjejí.
Hm..., celkově to ve mně moc nezanechalo a to jsem se tak těšila. Nebo že by to bylo právě proto? Ale proč něco neočekávat od anglického filmu s takovým obsazením... Tak zas nic, no. London Boulevard letí šmahem do koše a já si jdu spravit náladu psaním.


Žádné komentáře:

Okomentovat