26. března 2011

Days 21 + 22

Protože jsem včera nestíhala, dávám dneska dva naráz:

Day 21 - Your Favorite Sci-Fi/Fantasy Film

Fantasy nemám ráda, nikdy mě to nechytlo a asi už ani nechytne. U sci-fi jsem zjistila, že je i docela můžu, pokud to zrovna není nějaká slátanina. Nevidím tu jinou možnost než volit Star Wars, protože ty mám rozhodně nejradši. Jen teď nevím, který trailer sem dát... Tak třeba Episode III - Revenge of the Sith, protože se mi hrozně líbí, jak to tam Obi-Wan nandá tomu hnusnýmu arogantnímu pitomci jménem Anakin Skywalker.



Day 22 - Your Favorite Horror Film

Hm... horory naopak dost můžu, i když nesnáším, jak se potom hrozně bojím. :D Zase tolik jsem jich ale neviděla, nesoustředím se na ně. Zůstanu tak právem slavné klasice - Halloween, který mě opravdu doslova děsí a být Jamie Lee Curtis, nejsem ani jeden rok o Halloweenu v klidu.


Žádné komentáře:

Okomentovat