6. března 2011

Day 2 - Your Least Favorite Film

U tohoto jsem musela přemýšlet o něco dýl. Filmy, které se mi nelíbí, totiž do paměti neukládám nebo častěji vůbec nekoukám na to, o čem téměř s jistotou vím, že mě nezaujme. Určitě by se sem dalo zařadit pár bezvýznamný pokračování skvělých filmů (jako např. Speed 2: Cruise Control, Batman & Robin, Home Alone 3, Shrek the Third, atd...), nepovedené remaky nebo filmy, u kterých jsem doufala a zklamaly mě (poslední byl Ask the Dust). Ale ať jsem nad tím dumala sebevíc, pořád vede jeden film, který většina lidí miluje a já ho nemůže ani cítit. A to je The Lord of the Rings: The Fellowship of the Ring. Možná proto, že nemám ráda fantasy, možná proto, že nemám ráda Enyu, možná proto, že mám averzi vůči Orlandu Bloomovi a v tomhle filmu s blond hárem mi připadá vyloženě k smíchu, nemluvě o okousaných nehtech (jo, nesnáším to a zvedá se mi z toho žaludek) Froda Pytlíka... jednoduše jsem se pokoušela už několikrát a pokaždé mi ten film přišel šíleně dlouhý a nudný. Nepochopila jsem, co na něm všichni vidí a nechápu to vlastně dodnes. Ale každý ma jiný vkus, já třeba zase ráda kouknu na Harry Pottera, kterého desítky dalších lidí poplivou. Co si pamatuju, tak druhý díl téhle trilogie jsem neviděla (neodvážila jsem se) a třetí jsme tuším sledovali kdysi dávno ve škole. A byl ještě delší a nudnější. Takže asi proto, kolik lidí ho zbožňuje, já ho musím zařadit do téhle kategorie.


4 komentáře:

  1. Teda pod to se můžu klidně podepsat! První díl jsem viděla na několik částí už před lety, kdy to byl nový trhák a všichni to milovali, teď jsem se rozhodla, že si doplním vzdělání a zkoukla jsem celou trilogii a ke konci posledního dílu jsem se rozbrečela zoufalstvím, že to furt ksakru ještě nekončí!!! :D

    OdpovědětVymazat
  2. Ani nevíš, jak moc jsi mě potěšila. :D

    OdpovědětVymazat
  3. A já to zase naprosto nechápu! Ne že bych teda zrovna prvního LOTRa nějak milovala, ale určitě jsem viděla i daleko daleko daleko horší sr... ehm blbosti. Já se u něj spíš nechutně bála a určitě ho považuju za nejslabší z trilogie, ale jinak Pána prstenů tedy můžu. Opakovaně. Ještě i teď...
    Každopádně sama bych ten nejhorší z nejhorších asi hodně těžko dávala dohromady, protože se snažím koukat na to, co předpokládám, že mi sedne. Tak by to byl nejspíš libovolný kousek těch několika málo hororů, co jsem jedním okem omylem skoukla... Asi sedm minut z Kruhu mě třeba děsí dodnes, fuj!

    OdpovědětVymazat
  4. I za tenhle názor jsem vděčná, Puff. Někdo jiný zase píše, že měl být Oscary ověnčený tenhle díl, a ne ten třetí. Co člověk, to názor. Já jsem si vědomá toho, že existuje hromada mnohem horších filmů a nejspíš jsem některé i viděla, ale tohle je prostě víceméně úspěšný film, ze kterého mně osobně vyskakují pupínky. Proto jsem ho vybrala, byl zkrátka první, který mě napadl. Určitě je v některých směrech (na rozdíl od jiných filmů) vydařený, ale padající víčka, která u mě vyvolává, tím zkrátka nepřebije. Komu se líbí, ať se líbí, mně ne. :)

    OdpovědětVymazat