17. března 2011

Day 13 - A Guilty Pleasure

Pořád jsem přemýšlela nad filmem, na který často koukám, protože prostě musím a přitom moc dobře vím, jaká je to blbost. A mám ho! Asi jich bude víc, ale teď se mi vybavilo The Fast and the Furious: Tokyo Drift. Čumím na něj hodně často a přitom nenávidím hlavního hrdinu, je to prostě totální idiot, polovině scén se pobaveně směju, jak jsou hloupý, nesnáším i hlavní hrdinku a taky ty holčiny v hodně krátkých sukýnkách, motajících se tam všude kolem. Ale mám ten film ráda, i když to nedává smysl. Jednak pro Hana, který mě má obmotanou kolem prstu (často film vypínám po jeho zabití), jednak pro Dominica (pro těch pět vteřin, na které se tam objeví) a jednak pro ta auta. Pro nic víc, pro nic míň. Můžu si to vyčítat věčně, ale stejně se na to dřív nebo později zase podívám. Jo, a taky se mi tam hodně líbí hudba. (Proboha, koukám na ten trailer a zas to na mě jd! :D)


Žádné komentáře:

Okomentovat