15. března 2011

Day 11 - A Film By Your Favorite Director

Hurá, konečně mám v něčem zase jasno. Tedy, jak se to vezme... Nej režisérem je Tim Burton, otázkou zůstává, který z jeho filmů vybrat. Tak to prostě udělám stejně jako předtím, když jsem byla nerozhodná. Mohl by to být Edward Scissorhand, který patří mezi moji Top 10 už hoooodně dlouho a vlastně dokud jsem "nepotkala" Moulin Rouge, kraloval jí. Edwarda jsem milovala už v době, kdy jsem o existenci nějakého Burtona neměla ani potuchy. Pak by to mohl být Charlie and the Chocolate Factory. Opět s naprosto excelentním Johnny Deppem a tak úžasně trhlý, že si mě získal hned na první pokus. A to jsem se mu dlouho bránila, protože jsem to měla za ptákovinu. No, člověk míní a život mění. :)
Ok, abych se konečně dostala k jádru pudla - nebude to ani jeden z nich, ale Big Fish. Proto, že je tak krásně "burtonovský", je tam ta scéna s narcisy, je pohádkový, má spoustu skvělých herců (njn, má taky Ewana, přiznávám se na rovinu), má nádhernou hudbu od Dannyho Elfmana a mám po něm vždycky chuť tančit po pokoji se zavřenýma očima a snít, ještě aspoň chvíli. A pokud bych šla do hloubky, bude to asi jedno z mála fantasy, které se mi líbí.


Žádné komentáře:

Okomentovat