30. ledna 2011

Tangled

Režie: Byron Howard, Nathan Greno
Odkaz: http://www.new.csfd.cz/film/241059-na-vlasku/

Jedním slovem - dokonalé. Hrozně mě těší, že pořád ještě existují ty pravé Disneyovky, jaké jsme milovali v dětství. (PS: Nedávno jsem viděla Up a také jsem se skvěle bavila. Zasloužený Oscar.) Na tohle jsme se ségrou těšily od léta a včera konečně zamířily do kina. Kupodivu ani nebylo plné vřeštících dětí, takže jsme měly klid. Samozřejmě jsme zamířily na 3D verzi a ta byla udělaná moc pěkně. Nejkrásnější byly svítící lampiony, které se vznášely přímo před vašima očima a vypadaly dokonale reálně.
Samotný film byl hrozně zábavný. Po dlouhé době jsem u něčeho brečela smíchy, ale taky mi ukáplo pár slz dojetím. Nádherná grafika a hudba, kterou bych ale chtěla slyšet i v originále. Nevím, jestli si víc oblíbit bezprostřední Lociku nebo věčně načučeného Flynna. :D


Koho ale musíte milovat každopádně, jsou Pascal (malý chameleon a kamarád Lociky) a Maximus (kůň, který je prostě naprosto úžasný). A ještě pánvička. :D S tou totiž zvládnete cokoliv.
Zažijete tu úsměvné i dojemné chvilky, dobrodružství, napětí, zlo a dobro, odvahu... Zkrátka pokud máte možnost, rozhodně do kina vyražte. Já bych si to klidně sjela ještě jednou a už teď vím jistě, že budu shánět DVD, jakmile bude k mání.


Žádné komentáře:

Okomentovat