12. října 2010

Day 15, 16, 17

Nekašlu na to, ani nezapomínám, jen prostě nestíhám. Je to totiž tak, že když jsem s tímhle začala, neměla jsem ještě práci, kterou teď už mám, domů se vracím pozdě a vstávám brzy, takže si toho volna pro sebe moc neužiju a o víkendech se ho zase snažím využít maximálně. Toť snaha o ospravedlnění... Mám velký rest a tak to teď budu brát po třech, dokud se nedostanu tam, kde mám skutečně být.

Day 15 - Put your iPod on shuffle: First 10 songs that play

iPod sice nemám, ale mám svoji milovanou mp3, kterou jsem dostala od brášky na vánoce a kterou nedám z ruky. Ta k tomuhle účelu myslím dost dobře poslouží.

1. Kate Ryan - Desenchantee
2. Stereophonics - I Wouldn't Believe Your Radio
3. Queen - Don't Stop Me Now
4. Al Bano Carrisi & Romina Power - Felicità
5. Gipsy Kings - Bamboleo
6. Milow - Ayo Technology
7. Mando Diao - Dance With Somebody
8. Horkýže Slíže - Lesbiens and Gays Song
9. Prezioso - Voglio Vederti Danzare
10. Tři mušketýři (muzikál) - Přátelství na třikrát


(Ani jeden Gi, no to mě podrž...)


Day 16 - The person you miss the most

Dědeček.

Day 17 - Someone you would want to switch lives with for one day and why

Dumám, dumám... Vůbec nikdo mě nenapadá. Asi jsem spokojená tam, kde jsem, nebo spíš tím, kým jsem, nechtěla bych být někým jiným. Chtěla bych se sice jednou dostat někam jinam, ale být přitom pořád sama sebou.

Žádné komentáře:

Okomentovat