29. září 2010

Day 06 - Favorite super hero and why

Ok, nechce se mi moc přemýšlet, takže volím první možnost, co mě napadla. Pokud to má být opravdu superhrdina, v reálném světě neexistující, pak určitě batman. Možná s tím má co do činění Tim Burton. No... asi určitě, protože komixy jsem nikdy nečetla a nebýt jeho filmů, asi bych si tuhle postavu nikdy tolik neoblíbila. Na závěr ale musím podotknout, že ho mám ráda jen v podání Michaeal Keatona, max. Vala Kilmera. Clooneyho nesnesu a Bale... ne, taky mi k srdci nijak nepřirostl. Batman u mě prostě byl a bude hlavně Michael. A proč ho mám ráda? Asi proto, že mě děsne bere ten jeho obleček... :D Taky proto, že má vždycky po boku věrného Alfreda (který je mimochodem dokonale obsazený ve všech filmech), má skvělý vychytávky, skvělý auto a protože má sexy hlas.

Žádné komentáře:

Okomentovat