22. září 2010

Day 01 - 15 interesting facts about yourself

Patnáct nikdy nemůžu dát dohromady... :D Takže většina z toho budou blbosti. Ale furt lepší než nic.

1. Nesnáším přijít někam pozdě a nesnáším, když to dělá kdokoliv jiný.
2. Mám klaustrofobii... Raději si vyběhnu třeba patnáct pater než vlézt do výtahu.
3. Děsí mě představa pohřbení zaživa (možná s tím má dost společného bod 3). Proto už teď vím, že se rozhodně nechám spálit. :D
4. Jsem schopná přežít spíš bez vody než bez hudby.
5. Dělám všechno na poslední chvíli (jako třeba když teď o půl jedenácté píšu tenhle příspěvek :D), ale vždycky mi to pak líp myslí i vychází.
6. Mám ségru, o které jsem posledních jedenadvacet let nevěděla. :D
7. Miluju psaní, i když slohovky byly jedna z věcí, které jsem ve škole nenáviděla úplně nejvíc.
8. Jsem naprosto levá na všechny sporty a nemám talent ani na nic jiného.
9. Nepiju kafe a alkohol, protože mi ani jedno z toho nechutná.
10. Vždycky se pro něco nadchnu, ale pak už mě to nikdy nepustí (což by asi mělo), takže bych potřebovala, aby měl den minimálně padesát hodin, abych všechno stíhala.
11. Miluju rvačky. (pokud nejsem účastník)
12. Miluju Itálii a všechno s ní spojené, takže se často opájím představou, že se tam vážně jednou odstěhuji a budu tam žít. Ačkoliv bez své rodiny bych nemohla existovat.
13. Jsem hrozný strašpytel a nerada se bojím, ale současně miluju horory.
14. I ve čtyřiadvaceti letech spím se spoustou plyšáků.
15. Jsem naprostý blázen a pořád se směju, i když je to naprosto nevhodné.

Žádné komentáře:

Okomentovat