15. dubna 2010

Revolutionary Road

Název: Revolutionary Road
Režie: Sam Mendes
Odkaz: http://www.csfd.cz/film/230082-nouzovy-vychod-revolutionary-road/
Můj názor: Doháním resty, takže se tu teď asi objeví těch nových filmů hned několik... :) Revolutionary Road jsem viděla tak trochu nadvakrát... Zkoukla jsem půlku, ale moc mě nechytla, takže jsem pak neměla motivaci se k tomu vracet a koukat dál. Včera jsem si to asi po dvou týdnech pustila, protože nic jiného nebylo. Ale nestačila jsem zírat, jak se to najednou rozjelo. Nakonec se z toho vyklubal dobrý film a to tak, že hodně dobrý... Až jsem začala pochybovat, jestli ten začátek nebyl horší kvůli mé špatné náladě, nebo tak něco. Každopádně si ho ještě nechám a možná v blízké době zkouknu znovu, abych si poopravila mínění. A dost vážně přemýšlím o tom, že půjdu i do knížky.



Žádné komentáře:

Okomentovat