9. dubna 2010

Day 12 - A song that describes you

Co jsem začala sestavovat tenhle žebříček, přemýšlím nad písničkou, která mě vystihuje. U každé pozorně poslouchám slova, jestli to náhodou není ta pravá, která na mě sedí, ale i když jsem si jistá, že nějaká taková bude existovat, já ji neznám. Nebo jsem ji spíš ještě neobjevila. Napadl mě v téhle souvislosti Protestsong od Dana Landy, protože sdílím jeho názor, který v ní vyjadřuje a pak taky Nechte vlajky vlát od Aleše Brichty, jakožto dokonale pomatený sportovní fanoušek. :D Nic z toho ale není ono... Prázdné to tu taky nechat nechci, ale naštěstí včera zasáhla náhoda. Jen jsem si tak šla pustit klipy z Moulin Rouge, co mám vystříhané, a u jedné písničky mě to trkne. To je ona! A možná i proto ji mám tak hrozně ráda. Sdílím totiž vesměs naprosto stejné pocity, jako Nicol Kidman v tu chvíli. Jen s tím rozdílem, že mi tu nikde za oknem nezpívá Ewan jak je úžasné, že jsem vstoupila do jeho života. :D

Nicole Kidman - One Day I'll Fly Away


Žádné komentáře:

Okomentovat