7. dubna 2010

Day 10 - A song from your favorite band

V životě jsem asi zažila jen tři skutečně oblíbené kapely a to byly The Kelly Family, Lunetic a Kabát. Od všech si ráda poslechnu některé písničky i dneska, protože prostě stále mají své kouzlo, ale žádná už se nedá nazvat jako moje nejoblíbenější skupina. Oblíbená snad, v případě Kabátu, ale jinak jsem spíš zaměřená na sólisty. Toho úplně nej zde zkrátka nemůžu nezmínit, protože mu tohle místo patří a já nemám to srdce ho o něj ochudit, i když by se dal zařadit i do té zítřejší kategorie, kde se pravděpodobně objeví znovu. Můj nejoblíbenější interpret (zpěvákem se totiž nazvat nedá, ačkoliv na stará kolena zpívá a docela slušně) je jednoduše Gigi D'Agostino. Mohla bych sem od něj dát tu nejprofláknutější z nejprofláknutějších, tedy L'Amour Toujours nebo některý z těch pěkný slaďáků jako A Volte Io Mi Perdo, Inventi nebo třeba Il Cammino. To ale neudělám, protože já od Gigiho miluju hlavně ty tvrdší věci, kde do toho pořádně třískne a které by nepřekvapily snad jen jednoho člověka (pokud nepočítám moji rodinku, která je nucena je málem denodenně poslouchat :D). Vlastně se divím, že tu doposud Gigiho jméno nezaznělo, ale zároveň jsem si jistá, že odteď zazní hned několikrát. Takže...abych se po tom vyčerpávajícím výkladu dostala k jádru věci...sem házím svoji oblíbenou "Ukolébavku", pouze pro silnější povahy. PS: Nenechte se zmást začátkem. :) A ještě něco, zbožňuji ho i pro ten nádherný sexy hlas (který je tu hojně slyšet). :D

Gigi D'Agostino - La Ninna Nanna


Žádné komentáře:

Okomentovat