31. března 2010

Day 03 - A song that makes you happy

Tak tohle bude první (a možná ne poslední) případ, kdy musím hodit dvě písničky, protože se za boha nemůžu rozhodnout. Vybírání ze dvou (i více) variant mi totiž odjakživa dělalo hrozné problémy.

Ta první od Roxette mi hrozně připomíná doby dávno minulé, kdy jsem na ten klip koukala na kazetě a už tehdy jsem ho zbožňovala. Dneska mi přijde strašně roztomilý a praštěný a písničku si vždycky ráda zahulákám. Jednoznačně mi vykouzlí úsměv na rtech, u Big L. to prostě jinak nefunguje.

Roxette - The Big Love




Ta druhá od Gabryho Ponte přímo vybízí k tomu, aby člověk vyskočil ze židle a poskakoval po pokoji. Není to asi písnička, která se může líbit každýmu, ale já mám tenhle styl hodně ráda, i když je to takový menší nářez.

Gabry Ponte - Time to Rock



Žádné komentáře:

Okomentovat