5. května 2009

What's Eating Gilbert Grape


Název: What's Eating Gilbert Grape (Co žere Gilberta Grapea)
Režie: Lasse Hallström
Hrají: Johnny Depp, Juliette Lewis, Leonardo DiCaprio a další
Oficiální text distributora: Gilbert Grape není z těch, kteří by neměli do čeho píchnout. I když Endora je město, kde se toho příliš neděje. Policie město navštívila pouze jednou tehdy, když se Gilbertův retardovaný bratr Arnie pokusil vyšplhat na nedalekou vodní věž. Dávat pozor na bratra je Gilbertovým hlavním úkolem, což dokáže být pěkně otravné. Zejména, když Gilbert kromě toho pracuje v obchodě. Potom mu ale zkříží cestu někdo, kdo ho nenechá chladným. Becky se svojí starou matkou začne mít problémy s autem právě ve chvíli, kdy projíždí přes Endoru. Becky je krásná a Gilbert se právě zamiloval. Najít si však čas pro svůj vlastní život se zdá být pro Gilberta nemožné...
Odkaz: http://www.csfd.cz/film/4099-co-zere-gilberta-grapea-whats-eating-gilbert-grape/?text=86917
Můj názor: Tenhle film už mi leží v počítači taky pěknou řádku měsíců... Někdy bych potřebovala, aby měl den minimálně 40 hodin, aby se dalo všechno stíhat. :) Ale jsem ráda, že jsem ho konečně zhltla. Moc pěkný film, úplně jiný než ty klasické americké odrhovačky, které jsou o tom jednom a samém. Nevím, jestli tu lepší výkon odvedl Johnny Depp nebo mladičký Leo DiCaprio, který zahrál opravdu úžasně, nominace na Oscara byla oprávněná. Poutavý příběh, který by se na první pohled mohl zdát o ničem. Po delší době to byl první film, u kterého mi i ukápla slza a moc se mi líbil závěr. Film i o tom, že nikdo není dokonalý a občas je toho na každého z nás trochu moc... Ze všeho toho dohromady vzniklo něco, na co se zcela určitě zase někdy hodně ráda podívám. Už teď se nemůžu dočkat. :)

Trailer:

Žádné komentáře:

Okomentovat